نشست ساماندهی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت حراست دانشگاه کردستان، روز سه شنبه یازدهم تیرماه 1403 با حضور حامد قادرزاده رئیس و محمد سمیعی فر مدیر حراست این دانشگاه، نشست ساماندهی خوابگاه های دانشجویی در محل سالن جلسات برگزار شد.

در این نشست، قادرزاده در سخنانی با اشاره به زحمات سرپرستان خوابگاه و قدردانی از جدیت آنان در کار، ساماندهی خوابگاه ها را مقدمه ای برای ساماندهی دانشگاه عنوان کرد و با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی امن و مطلوب برای دانشجویان به کار بببندیم، اظهار داشت: دغدغه دانشجویان برای زیست مطلوب در خوابگاه ها باید مرتفع گردد.

وی در پایان سخنان خود خطاب به سرپرستان خوابگاه، پیگیری مشکلات دانشجویان را جزء وظایف آنان دانست و گفت: ایجاد فضای صمیمی برای    دانشجویان می تواند به حل مشکلات آنان و رسیدگی سریع تر بیانجامد.

در ابتدای این نشست محمد سمیعی فر مدیر حراست این دانشگاه نیز در سخنانی ضمن معرفی حمید بابایی به عنوان رئیس اداره حفاظت فیزیکی این حراست، هم افزایی مجموعه همکاران دانشگاه کردستان را در راستای ایجاد فضایی مطلوب برای دانشجویان عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش سرپرستان خوابگاه های دانشجویی باید معطوف به ساماندهی مطلوب محیط زیست دانشجویان باشد.

وی در ادامه سخنان خود ارزیابی از عملکرد سرپرستان خوابگاه به صورت مداوم را جزء رسالت های اساسی اداره حفاظت فزیکی حراست دانست و گفت: رضایت دانشجویان به عنوان یکی از شاخص های اساسی در ارزیابی عملکرد سرپرستان خوابگاه در نظر گرفته می شود.

در ادامه این نشست، پیرامون وضعیت خوابگاه ها، مشکلات و راهکارهای ایجاد فضایی مطلوب، بحث و بررسی به عمل آمد.