باسمه تعالی
مراحل درخواست بازبینی تصاویر دوربین هاي مدار بسته
با سلام و احترام
به اطلاع می رساند علی رغم اینکه دانشگاه براي بازبینی دوربین هاي نظارتی جهت امور متفرقه و شخصی تعهدي ندارد ولی به منظور کمک به افرادي که شیء باارزشی را در محدوده تحت پوشش گم کرده اند، طی شرایط ذیل اقدام به بازبینی یا ذخیره تصاویر ضبط شده خواهد نمود.
- فردي که شیء با ارزش خود را از دست داده ابتدا باید با مراجعه به محل مذکور از نگهبان و خدمات محیط پرس و جو نماید بسیاري از اوقات به علت نبود خدمه یا نگهبان شیء پیدا شده به خدمات یا نگهبان ساختمان هاي مجاور تحویل داده می شود ؛ به این علت در فرم مربوط قسمتی براي کنترل این موضوع در نظر گرفته شده است.
- چنانچه فرد با انجام موارد فوق موفق به یافتن شیء با ارزش خود نشود و همچنین شرایط ذیل در مورد حادثه صدق نماید، می تواند با همراه داشتن فرم تکمیل شده ذیل، به مدیریت حراست دانشگاه مراجعه نماید.
الف)از وقوع حادثه بیشتر از 5 روز نگذشته باشد.
ب)محل واقعه بیشتر از 6 متر با محل نصب دوربین فاصله نداشته باشد.
ج)بازه زمانی مورد نظر کمتر از 60 دقیقه باشد
تبصره:
1- در نظر گرفتن 15 دقیقه قبل و 15 دقیقه بعد از بازه زمانی ارایه شده بلامانع است.
2- شرط بازه زمانی(ج)براي مفقودي یا سرقت اشیاء ثابت با ابعاد 0/5*0/5 متر جلوي دوربین الزامی نمی باشد.
- پس از ارایه فرم تکمیل شده به مسئول انتظامات یا کارشناس فناوري حراست چنانچه مشکلی وجود نداشته باشد فیلم مورد نظر بازبینی و یا ذخیره می گردد و در صورت لزوم از خود فرد کمک گرفته می شود.
- در مورد شناسایی فرد مظنون دانشگاه مسئولیتی ندارد مگر در موارد خاص و با وجود مدارك و شواهد کافی.
- ارایه تصویر یا فیلم ضبط شده به متقاضی در موارد خاص صرفا با دستور مدیر حراست امکان پذیر خواهد بود./
با تشکر- مدیریت حراست دانشگاه