برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1400

کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، به صورت هماهنگ در کل کشور در روزهای ۶ لغايت ۸ مردادماه ۱۴۰۰ در حوزه‌های مختلف استان کردستان برگزار شد.

کنکورهای این چند سال اخیر با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور نیاز به تدابیر خاص حفاظتی و امنیتی و رعایت پروتکل های بهداشتي متناسب با خود را نیز می‌طلبد و طبق سنوات گذشته مدیریت حراست دانشگاه، علاوه بر عهده داشتن مسئولیت قائم مقام حفاظت آزمون کل استان کردستان، حفاظت و برقراری نظم حوزه دانشگاه کردستان را نیز برعهده داشت.

علاوه بر مسئولیت حفاظت تمامی حوزه های فرعی و مدیریت مسئولین تطبیق عکس داوطلبین، کنترل ترافیکی و حفظ امنیت فیزیکی حوزه های دانشگاه کردستان نیز بر عهده مدیریت حراست بود و کارکنان خدوم حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه توانستند حجم بالای تردد و مراجعین – که در بازه زمانی کوتاه ضمن ایجاد ترافیک سنگین در مجموعه دانشگاه کردستان، موجب تأثیر پذیری خیابانهای اطراف و انتقال ترافیک به سایر مسیرهای منتهی به پردیس دانشگاه می‌گردید – را تحت کنترل در آورند و به خوبی مدیریت کنند.

 

یکی از ویژگی‌های اینگونه آزمون ها، همکاری و تعامل مطلوب با پلیس راهور، یگان امداد ناجا و نیروی انتظامی با مجموعه حفاظتی و انتظاماتی دانشگاه است که این همکاری سازنده، ایمنی و امنیت بیشتر، سهولت ترددها در خیابان‌ها و بزرگراه‌های اطراف پردیس دانشگاه را موجب گردید.

مطلب پیشنهادی

بیانات در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی

جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام …