رونمایی از سامانه های جامع واحد فناوری حراست

مراسم رونمایی از سامانه های جامع واحد فناوری حراست دانشگاه کردستان با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه کردستان، مدیر حراست دانشگاه و جمعی از مدیران حراست دانشگاه های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حراست دانشگاه کردستان، آغاز به کار این سامانه‌ها گام مهمی در جهت تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به دانشجویان و کاهش مراجعات خواهد بود.

سامانه بایگانی الکترونیکی، سامانه سفر به خارج، سامانه صدور کارت شناسایی(پرسنل، اساتید و کارمندان)، سامانه رسیدگی به شکایات و گزارشات، سامانه بازبینی دوربین و سامانه صدور مجوز تردد  از جمله این سامانه‌ها هستند.

در این مراسم دکتر پالیزبان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل واحد فناوری حراست دانشگاه کردستان، ابراز امیدواری کرد که سامانه‌هایی که متخصصان متبحر و متدین با یک حرکت جهادی و کار و تلاش قابل تقدیر راه اندازی کرده اند، به تسهیل امور دانشجویان، اساتید و پرسنل، آسان شدن دسترسی به واحد حراست، کرامت آنان و توجه به حقوق آنان و افزایش اعتماد عمومی به واحد حراست بینجامد.

مدیر حراست دانشگاه کردستان در این مراسم با اشاره به راه اندازی سامانه سفر به خارج و صدور کارت شناسایی افزود: این موضوع از مسائلی بود که اساتید و دانشجویان را رنج می‌داد و فرایند آن زمانبر و نیاز به حضور فیزیکی داشت؛ ولی راه اندازی این دو سامانه، حتما در جهت فضای اعتماد و کم شدن حضور فیزیکی در دانشگاه و رضایت این دو قشر مهم در دانشگاه تاثیر دارد.

همچنین در پایان این مراسم از نیروهای واحد فناوری حراست دانشگاه آقایان محسن کاوه و سجاد بسطامی جهت طراحی وراه اندازی این سامانه ها تقدیر و تشکر به عمل آمد

مطلب پیشنهادی

بیانات در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی

جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام …