جلسه هم اندیشی با پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان کردستان در این جلسه ضمن تاکید بر تلاش هرچه بیشتر برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی به منظور ایجاد فرهنگ مناسب استفاده از اینترنت و فضای مجازی و تبدیل تهدیدهای موجود در این فضا به فرصت با مهارت افزایی کاربران و صیانت از جنبه های فرهنگی و اعتقادی کاربران فضای مجازی و تبدیل این فضا به حوزه امن برای کسب و کار و تبادلات فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

 

 

سرهنگ دانش پور در ادامه همایش گفت: اگر جامعه ما درک کند که آسیب‌های فضای مجازی در بیشتر اوقات غیرقابل‌جبران است و تأثیرات مخربی در آینده کاری و زندگی افراد دارد بی‌گمان هدفمندتر با این مقوله برخورد خواهند کرد.
وی در ادامه بر نقش مهم و اساسی مدیران و اساتید محترم در ارتقاء آموزش های

مرتبط با فضای مجازی و افزایش سطح سواد رسانه ای کاربران به منظور کاهش جرایم و تحقق پیشگیری از جرم در فضای مجازی تاکید داشت و تداوم فعالیت های اثربخش فعالان فضای مجازی را در پیش برد اهداف پیشگرانه  پلیس فتا ضرورتی انکارناپذیر دانست.

رئیس پلیس فتا استان کردستان با اشاره به وظیفه ذاتی اداره پیشگیری از جرائم پلیس فتا مبنی بر آگاه‌سازی جامعه هدف، وب‌سایت این پلیس را پل ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: در صورت نیاز به کسب اطلاعات در تمامی موضوعات مرتبط با فضای مجازی و مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌ها با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

مطلب پیشنهادی

بیانات در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی

جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *